Visiting Snow Queen / W odwiedzinach u Królowej Śniegu

hi :)
I love snow, white fluffy cold and soft! Creating snowy projects always make me happy :)
I'd love to share with you a fireplace, but not ordinary fireplace.
I imagined I'm visiting Snow Queen and this is her fireplace I made :)

Uwielbiam śnieg, bialutki, mięciutki zimny i puszysty. Tworzenie ośnieżonych projektó zawsze wprowadza mnie w radosny nastrój :)
Dziś chcę Wam pokazać kominek, ale nie taki zwykły kominek.
Wyobraziłam sobie wizytę u Królowej Śniegu i to jej kominek, który ja wykonałam :)
 Foamiran flowers look great on it as they are very delicate and light.
Kwiatki z foamiranu idealnie mi się tu wpasowały gdyż są delikatne i lekkie.




  Everything is covered with snow which I have made by mixing modelling paste,
 gel medium, glitter and microbeads.

Wszystko jest pokryte śniegiem, który uzyskałam mieszając gel medium, 
pastę modelującą, brokat i mikrokulki.




Foamiran and flower making products, fireplace: 14 Craft Bar
Chipboard elements: Scrapniec
Mixed media products: 13arts

Thank you so much xx


3 comments

  1. Przepiękny ten kominek. Cudownie ozdobiony. Prześlicznie mu w tej bieli :)

    ReplyDelete
  2. O Matko!!! Ale śliczny ten kominek :)

    ReplyDelete

Dziękuję za poświęconą chwilę i dobre słowo.
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!